27 APRIL

Riktigt trött. Träningsvärk. Ont i en fot. Så har min dag sett ut. Sjukt trött hela dagen, blev ännu tröttare och mer förbannad när Brighten (en häst på 170+ i mankhöjd och med en benställning som Charlie Chaplin), trampade på min fot. Alla som vet hur Brights personlighet är, ja .. ni vet ju hur han är och vad han har för psyke, skrämmande att en häst kan vara så rädd :P

Hur som haver, vi flyttar hästarna på fredag till Berga, så dagen har bestått i att packa allt i stallet. Som jag har sagt tidigare i bloggen (tror jag) så har Polle ont i ett ben, eller inte i själva benet utan i armhålan kan man säga. Det beror på att hon har fått ett otroligt mysko sår där som beror på svett och grus som inte har tvättats bort ordentligt. Idag var hon bättre men fortfarande otroligt halt och stel .. vilket inte är så konstigt :) Jag anmälde henne till Solänget idag och hoppas att hon blir bättre och kan starta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0