4 APRIL

Hade tänkt att jag ska försöka ge mig på bloggandet igen, får se hur det går med det. Men jag började det hela med att starta en helt ny blogg, hade gärna velat haft en design med .. men jag kan inte med sådant längre tyvärr.

Hur som haver, idag har jag varit rätt duktig tycker jag, började med att åka till stallet och greja på där. Mockade åt Polle och åt Lottas hästar, sedan tog jag in Polle och började sela henne, stack ut och körde 6x2.30 intervaller hon kändes fin, men far och vrider på huvudet så jag ska sätta dit en murphy nästa gång jag kör och se om hon rätar upp sig.

Tyvärr så går det bara att köra på rakbanan nu då resten av vägarna är så fruktansvärt dåliga att köra på, får vänta ett tag, bara köra lugnt på rakbanan och försöka ta med henne ut på Wolmsta så mycket som det går. Där går det iaf att köra motion!

Har även hunnit städa bilen, mycket grundligt idag och spolade sedan av Odie, men han skulle behöva få sig ett bad med schampo också men det får vi ta en annan dag har iaf spolat av den värsta leran som Odie hade på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0