20 MAJ

Ja nu var det återigen ett bra tag sedan jag bloggade .. men nu kände jag att det var dax att blogga lite igen :)  Mycket har hänt nu på sista tiden och nu är det bara en vecka kvar innan jag och Sofia är på väg ner till Stockholm och Elitloppet med några friends :)

Polle tränas på som vanligt, hon går en hel del backintervaller för att stärka bakdelen på henne och förhoppningsvis få henne mer rentravande. Senast idag gick hon 6 intervaller, som sällskap fick vi en 3 åring palt och hon kutade ifrån palten, dock hade den gått 2.06 som snabbast på banan, tvivlar dock på att de gick 2.06 idag, snarare runt 2.20-2.30 haha :P Sen kan det ju faktiskt ha varit så att Thomas som körde 3 åringen sin, höll igen sin häst, men det såg inte ut som de och han brukar brassa på när han kör intervaller på rakbanan :P

Hur som haver, jag tyckte att Polle var riktigt fin idag, och jag skiter i hur fort det går, huvudsaken med henne är att hon travar bra och att hon har viljan! Vilket hon verkligen hade idag .. de ser jag som en stor framgång! :)

6 backar
Puls 12 min: 67
+ 12 min: 50

Tycker de är riktigt bra, hon blåste rätt normalt med ..sen har det ju varit riktigt varmt och kvavt med idag, så det sätter ju sina spår de med. Zooty blåste som tusan igår, mer än vanligt .. och de var ju riktigt äckligt varmt igår kväll så :S

Helgen ser ut som så att det blir mycket Njurunda för mig, ska jobba med Sofia på lördag och på söndag blir det Bergsåker med. Återkommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0