20 DECEMBER

Well well, nervositeten var lika hög som inför start när jag tog av Belle bandagen idag för att kolla hur hans kota såg ut. Och jag kan nog andas ut, iaf idag ;) För hans ben såg hur fina ut som helst, alla 4! Men för att ta de säkra före det osäkra så la jag vallörtsblad på gaffelbandsfästena vb och vf och sedan BoT, samt speedway/cedar på övriga leder och givetvis BoT.

Hur som helst så i paniken igår så smsade jag Peter och skrev något i stil med "Du tyckte inte han kändes ofräsch i fredags? Varm o lite svullen i vänster framkota efter att ha gått motion på släp idag, svullnaden gick ner efter en stund på gången. Mest svullen på framidan. Anade snorkråkor i näsborrarna och en hostning på släp. Blev de inte roligare än så här?"

Peter ringde upp idag och han så något i stil med detta "Inte blev väl du hypokondriker nu igen?! HAHA! Värmer med käk annars lär han slå mig ur vagnen så laddad som han känns, han är lite äcklig att värma faktiskt" Hm .. ja men de låter ju underbart, och denna ska jag köra i lopp någon gång? Shit Sherlock :P

Hur som haver, imorrn ska vi ut på en skrittur i skogen hade jag tänkt! Och då hoppas jag att han ser fint ut i benen nu de andra dagarna så ska vi ut och jaga matlappar på fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0