3 DECEMBER - PART TWO

Efter att stallet var fixat och klart idag drog jag hem och bytte om och for sedan iväg till stan för att träffa Änabanäna och fixa lite julklappar och kläder. Vi började de hela med lunch på donken för att sedan trängas med alla andra idioter som skulle handla just idag, dock senare insåg vi varför det var så förbannat med folk där .. för de första julklappsinhandling och för det andra var Eric Saade där.

Hur som haver så köpte jag kläder tills ikväll, men jag kommer säkerligen ändra mig och välja något helt annat att ha ikväll. Jag köpte även julklappar till mamma, pappa och Anna dock köpte jag Annars julklapp på Birsta som jag senare åkte till ;)

Rusade in på Birsta och köpte de jag skulle, gud vad enkelt allting är när man vet exakt vad man ska handla och på vilken affär det finns, så borde de vara oftare, vad tid man skulle spara då.

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att klockan ska ticka, 18.30 ska jag vara i stan på Aveny och käka julbord med stall Per Linderoth så de blir sköj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0