29 NOVEMBER - PART TWO

Well, nu har jag fått bita i det sura äpplet rejält, min kära Odie III ska nu säljas så fort han har gått igenom en besiktning. Detta pga att jag vill ha en kombi, större motor och en bil utan problem .. jag får helt enkelt kolla efter en vanlig jäkla Svenssonbil, en Volvo alltså .. förstår ni hur fruktansvärt mkt jag kommer få bita i detta sura äpple? Helt fruktansvärt .. men detta år har jag faktiskt kört en del olika Volvo och jag jämför dessa bilar hela tiden (Audi vs. Volvo) och de har ju helt klart olika för och nackdelar båda två och det är ju i grund och botten megafina bilar.

Men i grund och botten är jag ju mer Audifrälst än Volvofrälst, men pappa har nu bannlyst Audis från denna gård och det blir dyrt om jag måste åka till Berners varenda gång den blir trasig då pappa sagt ifrån sig att laga fler Audibilar ..

Så, så fort Odie är besiktigad så åker han ut på försäljning, ja hoppas innerligt att motorlampan inte lyser den dagen någon provkör min älskade bil får då lär vi aldrig få den såld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0