16 OKT

Idag skulle vi på åb med Belmont till kliniken, såklart hade det snöat hela dagen och jag hade bara vinterdäck på bilen och inte finkan! Men jag hde ju inget val, fick så lov att ta finkan ändå.

Belleboysen var iaf helt bra, han hade svarat sjukligt bra på behandlingen så det var bra. Men vi får nog ta de lite lugnt ändå iaf veckan ut. Han gick på släp idag men jag tyckte han var lite lite rädd att ta ut steget trot att jag körde riktigt lugnt med Bengt som han gick bakom. Kan hända att han fortfarande tror att han har ont? Körde på snabbare i ett varv och då gick han mkt bättre i traven.

På väg hem från kliniken tog jag ut ett Back on Track knävärmare då jag är så dålig på att hålla efter knäna. Jag ska ändå sälja mina hasvärmare och det är samma priser på knä och has så det kvittar. Ska hålla efter v framknä nu på han så hoppas jag att vi är redo att starta i mitten på november :)

Bonneville åker troligast upp till Soffe i Ullånger i slutet på november, i helgen tänkte jag att vi ska plocka ur en box så att vi kan sära på lillen och Polle på nätterna så får de gå tillsammans under dagarna i hagen. Bonnie ska även grundvaccineras nu innan hon skickas upp till Ullånger.

Polle har jag inte en aning om vad jag ska göra? Tycker inte det är snällt mot henne att hon bara går och skrotar i hagen nu, men det kan vara svårt att hitta någon som vill låna henne och ta föl på.

Kommentarer
Postat av: Maya Juuti

Super fin blogg, Va med i våran blogg tävling

http://deepshit.blo.gg/2012/september/blogg-tavling.html#comment

2012-10-17 @ 12:15:16
URL: http://nattstad.se/MayaJ
Postat av: Susanne

Skönt att han var bra, ska hålla utkik efter honom i startlistorna i november! :-)

Svar: Absolut, jätteskönt .. bara hoppas han håller sig fräsch nu :)
Maria Tegenfeldt

2012-10-17 @ 12:29:03
URL: http://tantgigant.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0