17 APRIL

Polenta har återigen blivit motionerad, hum .. blev lite chockad över att vi var ute en så kort tid, jag körde trots allt 5 i backen men var ändå bara ute en halvtimme. Värmde lite kortare bit idag iofs så det kanske var de som var grejen .. aja. Polle kändes fin idag med, hon travar så mycket bättre nu och känner att hon börjar bli starkare och starkare, hon tar inga hjälpsteg och håller sig till trav hela tiden trots tempot. Hur som helst, skulle ta pulsen efter 12 minuter men jag har ju inget stetoskop så jag får försöka känna mig till pulsen, men jag hittade den inte! :O Så jag antar att hon är död ;) Nej skämt å sido, att hon hade en bra puls efter jobbet .. hon blåste ingenting heller, såg ut som en vanlig motionstur typ :P

Hon fick bada sedan då hon blev rejält grusig och lite svettig men inte så fasligt mkt. Så fick hon stå med Back on track täcket på och sola längst fram på stallgången för att torka till lite :) Vilket hon var helnöjd med, men hon blev ännu gladare av att få käka hö sedan ;)

Ikväll hade jag tänkt ta hem storvinsten på V7 .. vi får se hur det går med de ;) Jag spikade Beanie M.M och med min tur så lär ju allt gå käpp rätt :P Ikväll var det också tänkt att jag skulle på fest hos Mia och fira Anna och Carrå som blivit 20, men jag känner inte för att dricka något, ska på trav imorrn och man vill vara rätt hyfsad då, ska dessutom jobba i vinnarcirkeln, fota alltså :P Men jag kan gärna åka dit och vara social lite då det även ser ut så att jag skjutsar några ikväll ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0