15 FEBRUARI

Idag fick Belle gå lite motion, körde till Eriksdal och vände utanför Cissis hus ;) Och körde sedan tillbaka, idag testade jag ett rakt äppelbett på honom och han var verkligen som en drööööm att köra! Tills jag vände och var på väg hem igen .. då blev han döhet och låg på som en gris, kunde dock hålla samma tempo hela vägen. När vi kom tillbaka till stallet igen så smörjde jag på honom med lite arnika liniment båda bak och la om trampen han har fram.

Polenta har fått vilat idag med, imorrn ska pappa ut och köra henne, jag åker med och ser så hon inte skenar iväg med honom haha :P Hon ska skos på torsdag och Anders kollar på Belle imorrn, han får nog även slänga ett getöga på henne också kanske ..

Denna vecka känns ganska tung och jobbig, har verkligen strulat totalt för oss på jobbet hela veckan men nu hoppas jag att de är på bättringsvägen på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0