30 NOVEMBER

Dagen började med ett förvirrande samtal från min sida, jag är säker på att Per undrade vilken planet jag kom ifrån just den stunden. Hur som helst så bar det av till stallet när jag hade fikat, skulle köra Belleboys vilket inte gick så bra, vi stack ut och körde i totalt spöregn, såg inte så mkt och Belle var grishet som vanligt, nu har jag dock börjat inse att han inte riktigt lyssnar på mig när jag vill ta ner honom till skritt t ex vilket inte är bra.

Efter ett mitt eget stall var fixat åkte jag iväg till Marcus och körde Hotten, vi var ut på en timmes skrittur i vagn vilket alltid är lika trevligt. Hade tänkt att jag skulle prata med Christer om stallplats osv men det blev ingen tid över till det då han stack ut och körde Trönder och jag skulle hem och duscha för att sedan åka på Birsta.

Färdigduschad och redo åkte jag till Niken och plockade upp henne och Thea, pulade in barnvagn i bagageluckan och sedan for vi iväg. På Birsta var det tänkt att jag skulle få med mig lite grejer hem, vilket jag även fick men långt ifrån allt .. jag köpte ett kimblewickbett till Belle som jag ska testa att rida motion och intervaller på, en ny BH i en helt annan färg än jag tänkt från början, en Björn Borg väska som jag tyckte var megasnygg och billig dessutom med nedsatt pris .. dock insåg jag nu att väskan var större än min andra som är trasig men denna får duga ändå :) Sedan köpte jag även ett par nya pjucks .. och det blev klack på dessa, är väl tänkt att jag ska använda dom vid utgång och typ lite finare tillfällen än vad jag ska säga.

Belleboysen blir jag inte klok på, jag ger snart upp på honom tyvärr. Jag måste hitta andra sätt att träna honom och fungerar inte det så måste jag nog sälja honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0