28 OKT

Idag fick Belle på sig vinterpjucksen, så nu kan vi ut och gasa igen utan att slå ihjäl oss bara genom att lämna gården. Han har fortfarande på sig flappisar fram, måste klura lite på vad han ska ha för skor när vi ska ut och tävla. Hade tänkt skritta ut idag i nya sadeln som jag bytte till mig, dessvärre så hade jag glömt handskarna hemma och det fanns inga i stallet, skorna blev blöt med så jag frös ganska ordentligt. Tar en skrittur imorrn och motion på tisdag och torsdag så kanske han går jobb igen på lördag.
 
Tog lite nya bilder på Bonnie idag, skulle ta uppställda kort dessvärre så ville hon inte riktigt stå fint å det blev hagbilder istället. Hon har satt jordens päls, den är typ 3 cm lång och jättetjock, så det kan ju inte finnas någon risk att hon fryser iaf. Rakade henne i nacken med stormaskin idag, hon är ju så otroligt snäll.
 
Idag blev vi äntligen av med min bil också, förlorade en tusing om man jämför med vad vi köpte den för. Men helt ok, den blev såld iaf och nu ska vi leta reda på en ny bil. Vill ha en billig bil som inte drar så mkt soppa, Audi Passat eller Volvo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0