7 OKT

Bloggar lite från iPhonen nu då min dator håller på att säga upp sig. Pappa har formaterat om den hela kvällen men det ser lite mörkt ut med en skärm som skriker ERROR med stora röda bokstäver.

Idag har jag inte gjort så mkt, träffade Daniel och Joseph en sväng då det var ett tag sedan, for sedan till stallet och red Belle en timme i skogen, skrittade som vanligt då vi fortfarande har travförbud. Fick även med mig Niken och Thea då det var ett tag sedan jag träffade dom, mkt trevligt.

Imorrn skulle jag vara med på ridtravarträning på Näset i Matfors men IOM att Belmont är åtgärdad får jag inte ta med honom, kom ju dock på att vi har ytterligare två ridbara hästar i stallet, så jag siktar på att ev ta med Bengt istället ;) Det kan bli spännande, om inte annat vore det riktigt bra för honom att tänka på lite annat innan starten på Bergsåker denna torsdagen.

Bonnie är verkligen en egen liten ponny med minst sagt udda beteenden ibland. Hon stod ensam i mitten av hagen förut och jag såg att hon gick efter en kråka, denna kråkan flög iväg och Bonnie fattade galopp och hade öronen slickad bakåt och jagade kråkan var den än flög :P Den lilla damen ska bli spännande att följa framöver, längtar till den dagen hon sätter sin hov på travbanan för första gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0